prepaid kaart buy way geblokkeerd

micheal4007
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

prepaid kaart buy way geblokkeerd

#1 , 25 sep 2017 18:31

Beste,

Ik had een tijdje geleden een prepaid kaart mastercard gekocht bij buy way en het was 2 jaar geldig. maar na een paar maanden werd het geblokkeerd en er zit nog 80 euro op.
Toen ik op de site ging kreeg ik dit: https://services.buyway.be/prepaid/nl/ (kopieer deze link). Ik wilde dus het geld dat er nog opzat terugkrijgen en stuurde een email met de nodige informatie. Maar na drie keer een email te sturen aan zowel de prepaid buy way en de bank buy way kreeg ik totaal geen antwoord. Het is nu bijna 3 weken en ze antwoorden niet. Ik heb ook gebeld naar de klantenservice en nadat ik zei dat het over een prepaid ging werd ik doorverbonden en hebben ze opgehangen. Wat kan ik doen om mijn geld terug te krijgen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12824

#2 , 25 sep 2017 18:36

Is dit door de veranderde wetgeving op prepaidkaarten? Zo ja, dan hebt u geen recht op terugbetaling. Anders via AS in gebreke stellen.

micheal4007
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 25 sep 2017 19:04

Het is een mastercard debetkaart om online aankopen mee te doen. Heb je het over beltegoed kaarten?

Reclame

LeenW
Berichten: 12824

#4 , 25 sep 2017 19:10

Inderdaad, iets te snel gelezen, sorry :)

Terug naar “Consumenten Koop”