op 1/9/2017 krijg ik een mailtje van Lampiris (groepsaankoop) met titel eindafrekening elektriciteit.
De factuartieperiode is van 24/8/2015 tot en met 1/04/2016, duur contract 1/4/2016 tot en met 31/03/2017.
Op 1/4/2016 ben ik overgestapt naar Elegant (groepsaankoop), dus duur contract klopt niet.
Nu is de eindafrekening een betalende factuur van €659.42. Ik heb onmiddellijk een mail gestuurd, bevestiging gekregen dat ze me binnen 2 werkdagen een antwoord bezorgen. En daarnet dit ontvangen:
Geachte mevrouw Bruneel,
Hartelijk dank voor uw e-mail betreffende uw afrekening.
Goed dat u mij hiervoor contacteert.
U kreeg inderdaad reeds een afrekening bij de afsluiting van uw contract, namelijk de afrekening gas.
De afrekening elektriciteit bleef jammer genoeg geblokkeerd staan.
Deze werd nu alsnog opgemaakt en dient u ook te betalen.
Heeft u verder nog vragen? Aarzel dan niet om ons te contacteren, onze klantendienst staat voor u klaar.
Kan ik beroep doen op verjaring van de factuur? Is hun redenering wel correct? Moet ik de factuur betalen?
met virendelijke groeten
Tina