Gratis monster

billip
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Gratis monster

#1 , 30 aug 2017 08:15

Ik ben enkele maanden geleden ingegaan op een uitnodiging van pharmaxx voor het ontvangen van een gratis monster van pharmaxx. Ik weet niet meer hoe het is kunnen gebeuren maar waarschijnlijk ben ik akkoord gegaan met hun voorwaarden. De pillen werden opgestuurd. Ik heb toen onmiddelijk een mail gestuurd dat ik geen verdere leveringen wens te ontvangen.
Enkele dagen nadien kreeg ik een mail dat ik de verzendingskosten van 8,95 euro moest betalen. Ik heb daarop geantwoord dat het monster gratis was en dat principieel niet wil betalen. Enkele dagen nadien een brief met bijkomende administratie kosten van 18,95 euro. Nu wordt er gedreigd met 40 euro incassokosten. Ik vind dit misleidende reklame, normaal moet je bij een internetbestelling eerst betalen voor je kunt bestellen en was er bij de levering ook geen faktuur bij. Graag uw standpunt.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#3 , 30 aug 2017 10:38

Hebt u daar een factuur voor gekregen.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”