Aankoop horloge

Xenophon
Berichten: 2641
Juridisch actief: Ja
Locatie: Brussel

Re: Aankoop horloge

#16 , 17 aug 2017 11:42

Maar het is geen namaak, er zijn details die verschillend zijn en de merknaam staat er niet op.

Misleidende handelspraktijken of bedrog, dat is een andere zaak, daarvoor dient u bij Economische Zaken te zijn (verkoper gevestigd in België). De marktplaats zal wel voorwaarden hebben die bepalen dat ze louter fungeren als platform etc. Wat staat er in hun voorwaarden i.v.m. de mogelijkheid de goederen te retourneren en uw geld terug te bekomen in de hypothese dat het goed weliswaar werd geleverd maar wezenlijk verschillend is van wat werd aangeboden?

Voor 23 Euro zou ik mogelijks een mail zenden naar Economische Zaken maar meer tijd en energie zou ik er niet insteken.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#17 , 17 aug 2017 11:53

De verkoper is een particulier en hij verkoopt via een tweedehands website, wat ga je daar tegen doen, en wat gaat daar de economische inspectie tegen doen ??
Tegen rommelmarkten die voor 90% zwart circuit is word zelfs niet opgetreden
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”