fraude

walter9840
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

fraude

#1 , 05 aug 2017 11:18

ik krijg een mail van fairmount dat ik hun een som moet betalen vanwege een bezoek aan een site, ik heb op deze site een account aangemaakt en dan een proefabbonement van 2 euro genomen maar bij de betaling kwam er telkens dat deze betaling mislukt was. ik heb dit dan 3 keer geprobeerd maar telkens mislukt,daarna heb ik de account direct verwijderd zodat ik toch niet eens een abonnement zou hebben waarbij ik elke maand het echte abonnement van 40 euro moet betalen. waarom zou ik hen moeten betalen als de betaling telkens mislukt is? is dit bedrog en moet ik hier op reageren?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 05 aug 2017 11:30

Het woord fraude of bedrog zou ik toch niet onmiddellijk in de mond nemen.

Het kan ook een technische fout zijn, en daarom neem je schriftelijk contact op en leg je geval uiteen.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

walter9840
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 05 aug 2017 11:35

Het woord fraude of bedrog zou ik toch niet onmiddellijk in de mond nemen.

Het kan ook een technische fout zijn, en daarom neem je schriftelijk contact op en leg je geval uiteen.
dat heb ik ook gedaan want kreeg eerst een bericht van de website dat ik een som moest betalen en heb toen een mail gestuurd met de vraag waarom en heb uitgelegd wat er gebeurd was maar heb daar geen antwoord van gekregen tot ik nu een mail kreeg van fairmount met het driedubbele bedrag dat ik moet betalen

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”