#1 , 05 aug 2017 09:00
Hallo,
ik en veel andere mensen voelen zich opgelicht door een bepaalde webwinkel
Op hun website pakken ze uit met: 'supersnelle levering'.
Maar in werkelijkheid hebben zij bijna niets op voorraad. Ik belde telkens naar hun klantendienst, waar ze altijd zeiden, het wordt overmorgen verstuurd, de dag erop heeft u het.
Concreet: ik heb 1/8 een grafische kaart besteld, ondertussen zeggen ze dat die nu maandag gaat binnen komen en ik hem dinsdag zal ontvangen, maar dit is wellicht weer gelogen. Het is telkens mondeling gebeurd, dus heb ik niets op papier.
Ook op hun website staat er eigenlijk nergens of iets daadwerkelijk op voorraad is. Op he internet staat het blijkbaar vol van gelijkaardige negatieve ervaringen, en dat het ook zeer moeizaam verloopt om je geld terug te krijgen.
Kan ik beroep doen op het herroepingsrecht vooraleer ik het product heb vervangen, en vooraleer zij het hebben verzonden?
Wat kan ik zelf doen wanneer ze na 14 dagen mijn geld nog niet hebben terug gestort?
Mogen ze wel 'supersnelle levering' adverteren wanneer dit niet het geval is?
Laatst gewijzigd door
menneke74 op 05 aug 2017 09:19, 1 keer totaal gewijzigd.