Kan ik een brief die ik van de advocaat van een aannemer online plaatsen?

Bart Vissers
Berichten: 1564
Juridisch actief: Nee

Re: Kan ik een brief die ik van de advocaat van een aannemer online plaatsen?

#16 , 16 aug 2017 19:52

Eerstelijnsbijstand is gratis: kan zicht geven op de haalbaarheid van je dossier.
Ik heb absoluut geen probleem met foute antwoorden. Ik maak ze ook. Dat is een leerproces.
Wat me wel stoort zijn zij die eigenlijk wel beseffen dat ze fout zaten, maar stijfkoppig volhouden zonder een juridische onderbouw te geven.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Xenophon
Berichten: 2641
Juridisch actief: Ja
Locatie: Brussel

#17 , 18 aug 2017 10:39

Ik zou ook eerstelijnsbijstand bekijken voor een evaluatie.

Probleem met dergelijke zaken indien de tegenpartij niet schikt en het been stijf houdt is dat er meestal een expert dient te worden aangesteld. Dat maakt dat alles (meestal) zeer lang duurt en veel kost. Draait de zaak niet in uw voordeel uit dan blijft u met al deze kosten + uw advocatenkosten + de rechtsplegingsvergoeding van de tegenpartij zitten. Er is ook steeds de mogelijkheid van beroep.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”