Mijn ouders hebben vorig jaar een keuken besteld. Ondertussen zijn ze deze al komen opmeten en na die opmeting hadden ze gezegd ongeveer een zestal weken te rekenen voor de plaatsing. Die was normaal voorzien rond 10/6. Maar er werd nooit iets gecommuniceerd, en mijn ouders hebben dan zelf maar de keukenwinkel gecontacteerd. Daar werd altijd beloofd door de dossierbeheerder dat ze het ging nakijken en mijn ouders ging informeren. Mijn ouders zijn heel begripvolle mensen maar op den duur begonnen ze het wel beu te worden. Tot ze op test-aankoop ook hun verhaal eens vertelde en gecontacteerd werden door nog iemand die op zijn keuken aan 't wachten was. Zijn keuken zou pas geleverd worden rond midden september. Dus belden mijn ouders terug om te weten hoe ver het met hun keuken staat. De dossierbeheerder gaf toe dat ze een verkeerde bestelling geplaatst had en dat daardoor de levering langer zou duren (hoelang kon ze niet zeggen). Daarop vroegen mijn ouders wat er als compensatie ging komen, dat gingen ze nog bekijken. Omdat ze van nooit geen info kregen omtrent de levering, vrezen ze dat hier ook de compensatie op lange baan gaat geschoven worden (of in 't slechtste geval ze niets krijgen). HIer is mijn vraag wat kunnen ze vragen of verwachten als compensatie voor het lange wachten?
Daarenboven in het bericht via testaankoop, antwoorde de hoofdzetel van de tegelwinkel dat ze meermaals mijn ouders hebben proberen te contacteren en een bericht nagelaten hebben op de voicemail. Maar een beetje verderop moesten ze de gegevens van hun bestelbon geven aangezien ze de familienaam van mijn moeder niet kenden. Hoe konden ze dan bellen?! Dus liegen doen ze ook al. Ma soit, ik zien a ni, onze keuken