Hallo,
een beetje een moeilijke, maar:
via mijn werkgever heb ik een smartphone gekocht. Werkgever legt bij, is ook eerste jaar eigenaar van het toestel, en levert ook het toestel.
M.i. dus professioneel gebruik.
Het toestel wordt echter defect geleverd (zwarte vlek op het scherm en scheurtjes in de (glazen) achterkant, die ik niet gezien had).
De zwarte vlek is uiteraard pas zichtbaar als het toestel uitgepakt en opgestart is.
Ik breng het toestel onmiddellijk terug binnen en het gaat naar een repaircenter. De winkelier heeft gemerkt dat er ook aan de achterkant "iets" scheelt aan de achterkant, maar noteert dit niet.
Het toestel komt hersteld terug, en nu merk ik ook de scheurtjes.
Toestel terug afgegeven, terug naar repaircenter waar men nu het toestel niet meer onder garantie, maar mits herstelkost wil herstellen omder het "gebruikssporen" zijn - terwijl ik het toestel amper aangezet heb..
Het repaircenter geeft toe dat ze die scheurtjes bij de 1e herstelling reeds opgemerkt hebben, maar er niets aan gedaan hebben, noch hebben ze mij daarvan op de hoogte gebracht.
De enige waar ik blijkbaar bij kan reclameren is mijn werkgever/leverancier van het toestel die er niks aan wil doen.
Heb ik hier nu echt geen recht op een degelijke service?
Bedankt alvast voor het luisteren naar mijn probleem
Leo