CBD olie kopen in België

Petra77
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

CBD olie kopen in België

#1 , 16 jun 2017 13:24

Hallo allemaal,

Wij willen voor onze zoon met ADHD cbd olie kopen in België maar we kunnen het nergens vinden. Nu zijn we wel een paar Nederlandse websites tegengekomen zoals https://www.biovoorjou.nl/service/cbd-o ... en-belgie/ waar staat dat ze de cbd ook naar België versturen maar we vragen ons af of dit wel legaal is en of we strafbaar zijn als we hier de cbd bestellen.

Voor wie niet weet wat CBD is; CBD olie is gemaakt van hennepplanten en niet van wietplanten. Er zit geen THC in en u kunt er daardoor niet stoned of high van worden. Olie waar wel THC in zit is in ieder geval niet legaal in België maar CBD dan wellicht wel?

Hoop dat u ons kunt helpen.


Hartelijke groet,
Petra

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38583

#2 , 16 jun 2017 14:08

Ik vermoed van niet gezien een NL groep ook bedrijvig in BE het hier niet verkoopt ook niet via webwinkel.

Stel de vraag eens aan uw huisarts en aan uw apotheker..

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#3 , 16 jun 2017 15:51

Anders ga je even tot over de grens en je koopt dit in een Nederlands natuurwinkel !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#4 , 02 mar 2018 14:57

als dat geen reclame is!
Reclame voor illegale handel:

https://www.medcan.be/nieuws/is-cbd-can ... wky2t.dpbs

Ik wou het bericht even melden, maar iemand is me al voor geweest, blijkbaar ;-).
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Consumenten Koop”