Beste forumleden,
Een korte situatieschets:
- een klein jaar geleden doe ik een internet aankoop van net geen 100€ bij een gekende internetwinkel met filialen in België en Nederland.
- het toestel is gemaakt voor buitengebruik
- enkel aansluiten is vereist.
- nu merk ik dat er toch water in het toestel is gekomen dus breng ik het toestel binnen in een van hun filialen met het idee, garantie
- toestel werkt nog deels maar niet volledig zoals bedoeld.
- enkele dagen later ontvang ik een mail dat ik een rubber dubbel gemonteerd heb aan het glas en daardoor is er water in het toestel gekomen, alsook is het toestel economisch niet herstelbaar.
-> dit glas was af fabriek gemonteerd dus lijkt mij een fabricagefout.
-> willen nog steeds geen garantie bieden, ze blijven bij hun standpunt maar ontkennen het mijne niet.
- ik vraag het toestel klaar te leggen zodat ik het onhersteld kan afhalen.
-> daarop willen ze dit doen als ik 40€ betaal omdat ik het niet laat herstellen, terwijl ze zelf zeggen dat het economisch niet herstelbaar is.
Wat denken jullie hierover?
Alvast bedankt voor jullie input.