Hallo,
enig tijd geleden kocht ik een nieuwe bril aan voor mijn dochter.
Ik kreeg de boodschap dat er nog een bedrag openstond in hun systeen van een brilletje dat we eerder aankochten.
Ik vond dit vreemd, maar betaalde toch het bedrag. Bij thuis komst vond ik de factuur op (dubbel kopij met stempel en handtekening) dat het brilletje volledig betaald is.
Ik ben de dag nadien terug gegaan om mijn geld terug te vragen, het gaat hier namelijk niet om een retour, maar een fout van hun kant en ze wilden me alleen een tegoedbon geven met einddatum 13/12/2017.
Ik was hier niet mee akkoord, waarop ze lieten weten dit door te geven en de terugbetaling in orde te brengen.
We zijn nu al verschillende weken verder, ik heb al meermaals gebeld en gemaild, elke keer ik een andere medewerker aan de lijn krijg, moet ik opnieuw mijn bankgegevens en telefoonnummer doorgeven, tot op heden zonder resultaat.
Welke stap kan ik nog zetten om wat druk op de ketel te zetten?
Alvast bedankt!
Mvgr,
Jennifer