Iemand die hierover zijn goede raad wil geven aub?
Een tijdje terug werd mijn moeder op een markt benaderd door mensen van een provider.
Ze overtuigen haar om met alles over te stappen. (gsm, tv, vast internet)
Zij gingen voor alles zorgen ivm opzegging huidige provider.
Ze krijgt een nieuw simkaartje mee om haar huidig te vervangen wanneer dit uitvalt.
Dit was 3 dagen later.
Echter werkte het nieuwe nog niet.
Een dag later komt er iemand thuis om de decoder en modem te plaatsen.
Diezelfde dag gaat ze naar een verkooppunt voor haar niet werkende simkaart.
Het enige wat ze kunnen vertellen is: nog een paar dagen geduld mevrouw.
Een paar dagen later gaat ze nog een horen en krijgt ze te horen: "ze hebben in Brussel een fout gemaakt mevrouw, we lossen het zo snel mogelijk op"
Nu zit ze al bijna 5 weken zonder werkende sim.
Ze gaat terug om te vragen om het contract te annuleren zodat ze naar een werkende provider kan gaan.
Antwoord is dat ze minstens 6 maand moet blijven betalen.
Het feit dat hun product niet werkt, zou er niets mee te maken hebben.
Alvast bedankt.