2 jaar en half ondertussen een matras gekocht bij [X / geen firmanamen aub] in Geel. Op moment van aankoop geen enkele service gehad, wij gingen op wat matrassen liggen en vonden er een ok. Verkoper kwam langs, wij zeiden dat het ok lag, hij zei dat het koudschuim was (wat voor ons geen enkele betekenis had) en heeft afgerekend zonder uitleg over de matras of vragen te stellen aan ons om te bepalen of het wel de juiste matras voor ons was en zonder contract te overlopen of voorwaarden toe te lichten...
Na een tijd begon ik slecht te slapen, maar had niet door wat er was. Bleek dat de matras een put begon te vormen, maar mijn man had nergens last van. Hij sliep wel slecht, maar hij beweegt ook de hele nacht door en ik lig stil op 1 plek, dus mijn put was groter dan die van hem. Hij zei dat het misschien na een tijd beter zou gaan. Een paar maanden terug begon hij te klagen over rugpijn die steeds erger werd en ik heb sinds een jaar ofzo een kleine hernia, dus ben ik teruggegaan naar de winkel en ons probleem uitgelegd. Geen probleem zei hij er staat 10j garantie op, dus ik moest foto's en uitleg doorsturen en we kregen ons geld terug.
De klantendienst aanvaardt ons probleem, maar we krijgen een tegoedbon dat maar 2 weken geldig is en te spenderen in de winkel van Geel...
Ze zeggen ook dat de matras in perfecte staat moet zijn en dat het winkelpersoneel de matras kan afkeuren. Dat klinkt alsof ze de matras opnieuw willen verkopen, wat mij weer geen vertrouwen geeft in hun werking...
Maar ik vertrouw de kwaliteit en het personeel niet, ik wil geen matras meer aankopen bij [X / geen firmanamen aub]. Ik ben sinds kort ook zwanger en heb geen zin om nog verschillende matrassen uit te proberen. Kan ik vragen voor een terugbetaling?
Kan iemand mij helpen?