Bouwprognoses.nl

DidJee
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Bouwprognoses.nl

#1 , 29 mar 2017 18:53

Beste allemaal,

ik heb recent schoenen besteld via bouwprognoses.nl, een outlet store ivm Adidas schoenen.

Nu heb ik deze een week later aan huis gekregen maar dit zijn de verkeerde schoenen, type komt niet overeen met het bestelde type. Helemaal verkeerd dus.
Ik heb ze al gecontacteerd maar een antwoord heb ik nog niet ontvangen. (de vraag is ook pas vandaag verstuurd)

Ik had bouwprognoses.nl even gegoogled voor ik besteld had en ik had een 91% vertrouwen tegengekomen en dacht dat het wel inorde was.

Alles tesamen denk ik dat ik een fout heb gemaakt om daar schoenen te bestellen en het moeilijk gaat worden om het goede bestelde paar te pakken te krijgen.

Kan iemand mij advies geven?
mvg,
DIdier

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 29 mar 2017 18:57

Dit is een Nederlands bedrijf en dat werkt onder het Nederlands recht.

Misschien even de vraag stellen aan het nederlands rechten forum !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#3 , 29 mar 2017 21:24

Voor mij is dit een onbetrouwbare webshop, waar moet je zeker op letten dat al de gegevens van de firma op de webshop staan.
Hier zie ik niets geen naam geen adres geen telefoon en geen KvK nummer.
Alleen hun domeinnaam is al eigenaardig "bouwprognoses" voor schoenen?
Zou me niet verwonderen dat het allemaal namaak is.
De link naar hun Facebook pagina is ook nep.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Reclame

mava105
Berichten: 22254
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#4 , 30 mar 2017 09:01

Zij er dan maar 100 % zeker van dat al die Adidasschoenen 100 ù Namaak zijn. Waar kan je anders deze schoenen vinden aan minder dan de helft van de prijs. Klacht bij politie indienen kan u ook nog eens een boete opleveren voor aankoop namaak.

WP002
Berichten: 1479

#5 , 30 mar 2017 14:12

Dit is 200 % zeker fraude! Chinese namaak!
De website lijkt enorm, maar dan ook enorm, op die waar mijn vrouw zich eens heeft laten vangen, zie viewtopic.php?f=12&t=73635

Je vraagt je overigens af waarom een site die schoenen verkoopt als naam iets als 'Bouwprognoses' neemt.

Heb je betaald met creditcard? Dan kan je mogelijk via je kredietkaartmaatschappij melding maken van fraude. Ons is dat - gelukkig - gelukt. Als je wat meer informatie wil, mag je me een privéberichtje sturen.

DidJee
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#6 , 30 mar 2017 14:38

Ja dit is een beetje dom van mij. Ik ga de schoenen zeker niet terugsturen of iets dergelijks, ik verwacht zelfs geen antwoord op mijn mailtje.

Mijn moeder werkt op een bank en zal bij haar is horen wat ik kan doen. Denk dat ik niet met visa heb betaald maar met bankcontact.

Ik heb wel schoenen gekregen en ik vind ze nog wel OK, is om te gaan werken dus valt nog mee. Ga me er niet te druk in maken.

Ik wil jullie wel bedanken voor de goede en snelle reacties. Merci !!!

Terug naar “Consumenten Koop”