Retour zendingen

Natje1109
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Retour zendingen

#1 , 03 mar 2017 07:40

Ik heb via bol.com via een externe verkoper enkele dingen besteld verdeeld over een paar maanden , deze producten waren echter niet naar wens en retour gestuurd. Telkens zijn deze producten netjes retour verwerkt en is alles afgehandeld . Nu heb ik deze week van de verkoper een mailtje ontvangen dat hij enkele artikelen van mij nog retour zou willen krijgen dit zijn enkele dingen die al geretourneerd zijn en ook retour zijn verwerkt . Ik heb deze producten dus niet meer en bewijs dat ze bij hem zijn verwerkt . Dit gaat over artikelen van 2016 dus al min een half jaar oud . Wat moet ik hier verder mee ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Blaatpraat
Berichten: 3793

#2 , 03 mar 2017 15:33

Vriendelijk sturen dat je deze producten retour gedaan hebt, en deze al verwerkt zijn door het systeem van de tussenwinkel.
Daarnaast heb je normaal ook een tracking code gekregen (bekijk je mails eens, tenzij je het in een ophaalpunt hebt binnengebracht, heb je normaal alles per mail gekregen), dus kun je deze ook doorsturen.

Bewijslast ligt inderdaad bij jou in deze situatie.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”