Sinds ik zeven maand geleden van vaste apotheek ben veranderd betaal ik mijn dagelijkse medicatie via een maandelijkse factuur.
Overlaatst hoorde ik een medewerkster van deze apotheek aan een klant melden dat haar spaarkaart vol is en of ze de korting nu wil of laat staan om opgeteld te worden bij de vorige.
Ik koop voor gemiddeld 200 euro per maand aan medicatie bij deze apotheek en dit al 7 maand. Geen enkele keer is er mij iets gevraagd of gemeld omtrent een spaarkaart of korting. Dus vraag ik of ik geen recht heb op een spaarkaart.
Volgens de titularis van de apotheek gaat dat niet omdat ik mijn medicatie via factuur betaal.
Dit geloof ik niet. Het lijkt me sterk dat dit de reden is en zelfs al zou dit zo zijn had ze me dat al eerder kunnen zeggen. Ik vind het oneerlijk dat uitgerekend een klant die zoveel per maand laat liggen geen korting krijgt.
Voor alle zekerheid wilde ik even polsen of wat ze zegt misschien ergens toch kan kloppen.
Groeten
Lucas Grunenwald