wij hebben vorig jaar ons dak op onze schuur laten herstellen: aanpassen
ik had prijsbestek gevraagd aan schrijnwerker die in het verleden reeds enkele werken aan ons huis had gedaan, zijn facturen heb ik in het verleden alrijd netjes betaalt.
hij heeft nooit een papieren offerte gegeven, enkel mondeling een bedrag opgegeven voor die aanpassingen (3000 euro)
EEn paar dagen voor de afgeleverde werken gaf ik hem een bedrag van 2700 casch
Hij stuurde me een tijd nadien een mail met een rekening van nog een s 2110 euro( wel stond er bij genoteerd dat ik reeds 2700 euro betaalt heb.
Ik heb toen telefonisch contact opgenomen met hem en gezegd dat dit niet volgens afspraak was; hij ging dit bekijken en er op terug ging komen
2 maanden later stuurt hij me nu een officiele factuur( per mail) met een bedrag van 3560 euro ipv de eerder rekening van 2110 euro waar ik ook al op reageerde
ik heb hem terug telefonisch gecontacteerd en hij zei dat ik ofwel de ene casch of de andere officieel moet betalen; begrijpe wie kan
Ik heb hem nu een aangetekend schrijven gestuurd waarop ik de officiele factuur protesteer, gezien zijn algemene factuurvoorwaarden dat eisen.
in de aangetekende uitgelegd dat de initiele afspraak 3000 euro was
Hoe sterk sta ik hiervoor indien de schrijnwerker verder het bedrag opeist ?