Ja, wat ze behandelen iedereen zo royaal als Lowie. Producten worden ook zwart gemaakt, dat heet sabotage van de concurrent maar vaak en al te vaak worden sommige klanten niet goed behandeld omwille van een achterliggende agenda van de zaak. Het is niet nieuw dat klant A een A behandeling krijgt en klant B een B behandeling in een en dezelfde zaak.Als de ene klant de deur dicht doet voor een restaurant, kan ze weer open voor een andere klant.Een koper mag zijn teleurstelling over het product dan eveneens delen.
Naar welke toestanden gaan we dan?
De toestanden van de horeca, waar ieder een zijn gal spuwt, terecht of onterecht.
Iemand zwart maken dat hun producten maar zus & zo zijn, vind ik beneden alle peil en daar zou de wetgever iets moeten tegen doen.
Als ik sommige recensies van restaurants lees waar ik regelmatig ga, dan heb ik mijn bedenkingen met die schrijvers, die geen reintje respect hebben voor iemand anders zijn zaak.
Lijkt me niet heel democratisch als je je mening niet meer mag uiten.
In mijn geval heb ik duidelijk een D behandeling gekregen en ik vroeg me af of dat mag uiten zonder teveel problemen op het net.