Een verkoper mag zijn product ophemelen.De vraag is natuurlijk wat heb je er bij te winnen? een winkel is vrij om te vragen wat hij wil, het is de klant die moet kiezen en vergelijken.
Kleine noot: video valt niet onder de regels en bescherming van het drukpersmisdrijf. De quasi onschendbaarheid door de bevoegdheid van assisen valt dan weg. Vrijheid van meningsuiting blijft natuurlijk gelden (met zijn beperkingen/voorwaarden zoals al eerder aangehaald).En in de video zeg ik dat het gewoon niet zo geweldig is.
Iedereen is toch vrij zijn kleurencombinatie zelf te kiezen. Wat jij absurd vindt kan voor een ander dan weer de top zijn.Daarnaast welke kledij adviesbureau geeft nu een blauw hemd voor onder een net dezelfde kleur blauwe trui mee aan zijn klanten.
waarom? Ik zie niet in waarom je voor commerciële producten het recht op vrije meningsuiting zou moeten inperken, terwijl je dat niet zou doen voor vrije meningsuiting "in het echte leven". Daar wordt immers nog een héél stuk meer zwart gemaakt .Een koper mag zijn teleurstelling over het product dan eveneens delen.
Naar welke toestanden gaan we dan?
De toestanden van de horeca, waar ieder een zijn gal spuwt, terecht of onterecht.
Iemand zwart maken dat hun producten maar zus & zo zijn, vind ik beneden alle peil en daar zou de wetgever iets moeten tegen doen.
Het is een deel van het commercieel beleid om goed te kunnen reageren op dergelijk commentaar.Als ik sommige recensies van restaurants lees waar ik regelmatig ga, dan heb ik mijn bedenkingen met die schrijvers, die geen reintje respect hebben voor iemand anders zijn zaak.
Ik vind persoonlijk dat uw mening absurd is... hoezo belachelijk maken... wat voor agenda heb jij zeg, zelf een zaak zeker waar kritiek op valt te uiten? Duidelijke vooringenomen opinie.Pas toch op van het boemerang effect !
De vraag is natuurlijk wat heb je er bij te winnen? een winkel is vrij om te vragen wat hij wil, het is de klant die moet kiezen en vergelijken.
persoonlijk vind ik dat je u zelf hier door zeer belachelijk maakt, dat je u heeft laten vangen, in een tijd dat zoveel te vergelijken valt !
Sorry maar een kledij adviseur die dezelfde kleuren gebruikt in 1 outfit is volgens mij geen expert. Hoewel ze dat zo verbloemen op hun website dat ze de beste consulenten hebben.Iedereen is toch vrij zijn kleurencombinatie zelf te kiezen. Wat jij absurd vindt kan voor een ander dan weer de top zijn.Daarnaast welke kledij adviesbureau geeft nu een blauw hemd voor onder een net dezelfde kleur blauwe trui mee aan zijn klanten.
Enige die duidelijk mijn vraag correct en duidelijk beantwoord. Dus als ik niet te onredelijk ben in mijn mening en geen stellingen maak die ik persoonlijk niet vindt en niet totaal absurd zijn dan kan het zonder probleem?Een verkoper mag zijn product ophemelen.De vraag is natuurlijk wat heb je er bij te winnen? een winkel is vrij om te vragen wat hij wil, het is de klant die moet kiezen en vergelijken.
Een koper mag zijn teleurstelling over het product dan eveneens delen.
Kleine noot: video valt niet onder de regels en bescherming van het drukpersmisdrijf. De quasi onschendbaarheid door de bevoegdheid van assisen valt dan weg. Vrijheid van meningsuiting blijft natuurlijk gelden (met zijn beperkingen/voorwaarden zoals al eerder aangehaald).En in de video zeg ik dat het gewoon niet zo geweldig is.
Als de ene klant de deur dicht doet voor een restaurant, kan ze weer open voor een andere klant.Een koper mag zijn teleurstelling over het product dan eveneens delen.
Naar welke toestanden gaan we dan?
De toestanden van de horeca, waar ieder een zijn gal spuwt, terecht of onterecht.
Iemand zwart maken dat hun producten maar zus & zo zijn, vind ik beneden alle peil en daar zou de wetgever iets moeten tegen doen.
Als ik sommige recensies van restaurants lees waar ik regelmatig ga, dan heb ik mijn bedenkingen met die schrijvers, die geen reintje respect hebben voor iemand anders zijn zaak.