Hallo allemaal.
Ik hoop dat deze vraag juist staat?..
Ik heb een contract getekend bij Proximus voor pakket.
Als ik 2 jaar klant zou blijven, kreeg ik een tv met een aankoopwaarde van maar 49 euro.
Toen de technieker langs kwam keek hij eerst in de garage, hier bleek dat de kabel die binnenliep verouderd was.
Deze is enkele weken later vernieuwd.
Toen ze weer een technieker langs kwam om de installatie uit te voeren bleek dat er geen kabel van in mijn appartement naar de verdeelkast loopt.
Blijkt dat ik hiervoor de kosten moet betalen.
Of een opzegging van het Proximus pakket moet doen, en de restwaarde van de tv te betalen..
Dit is inmiddels van eind november bezig...
Ik heb nog geen reactie hiervoor gekregen..
Ik vind niet direct in het contract dat ik ondertekend heb, of op internet dat ik verantwoordelijk ben voor te kijken of er een aansluiting is, en/ of ik de kosten moet betalen voor de kabel te leggen...
Doe ik dan nog steeds een contract breuk als ik weiger een kabel te laten trekken + betalen?
Het liefst zou ik de tv gewoon terug geven, maar dit kan/ mag niet omwille deze gebruikt is...
Wie is er nu in fout?
Ik, Proximus, of beide?
Alvast bedankt.
Mvg,