Problemen met herstelling smartphone

Debbycl
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Problemen met herstelling smartphone

#1 , 23 dec 2016 22:55

Op 17/09 hebben we een samsung a5 binnen gebracht voor herstelling. Herstelling ging 10tal dagen duren en 170 euro kosten. Na een 3 tal weken niks gehoord te hebben van de winkel hebben we zelf maar eens gebeld. Daar hadden ze moeite om de gsm terug te vinden in hun systeem. Ze gingen dit onderzoeken en ons terugbellen.
Op zaterdag 8/10 heb ik dan nogmaals de winkel gecontacteerd. Blijkbaar was de gsm naar de verkeerde winkel opgestuurd geweest en was deze in roeselare aangekomen. Nu dit kan de beste overkomen nog enkele dagen geduld en we hadden hem terug... Donderdag had ik nog geen telefoon gekregen... dan nog maar eens zelf bellen... gsm lag nog in herstellingsdienst van samsung en blijkbaar hebben ze de stukken niet binnen om deze te kunnen herstellen en zullen ze die moeten bestellen...nog eventjes geduld mevrouw,indien u dat wenst kunt u een vervangtelefoon krijgen (na meer dan een maand was dat nu ook niet meer nodig,daar hadden we ondertussen zelf wel al voor gezorgd)...verschillende keren gebeld en altijd dezelfde uitleg gekregen dat ze aan het wachten zijn op de stukken om te kunnen herstellen. Nu hebben we uiteindelijk telefoon gekregen dan de gsm niet meer zal hersteld worden en ze een nieuwe aanbieden aan 220 euro. Na enig opzoekwerk vond ik met gemak terug op internet dat zo een telefoon aangekocht kan worden aan 180 euro op het internet. Volgens hun kost diezelfde telefoon meer dan 300 euro bij hen in de winkel. Kan ik hier iets tegen doen??? Ik heb echt geen zin om een nieuwe telefoon te betalen. Mvg debby

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding