Ik heb 4 weken geleden mijn printer voor de tweede maal binnen gedaan bij de pc winkel waar ik deze gekocht had.
De printer is hoop en al drie maanden oud.
Van een nieuwe was geen sprake.
Men moest hem opsturen naar een erkende hersteller van Canon omdat hij nog ander garantie was.
Ondertussen ben ik al drie maal bij de PC winkel geweest om te vragen achter de stand van zaken.
Op e-mails reageert de winkel niet ondanks dat het een PC winkel is.
Dan maar telefoon.
Tot driemaal toe heeft men mij gezegd dat hij nog in herstelling was.
Maar nu komt het verhaal.
Ik heb naar het bedrijf gebeld ( gegevens gekregen van winkel ) waar deze in herstelling is en daar beweerd ( aan de hand van de gekregen herstellingscode van de winkelier ) men geen weet te hebben van mijn printer die in herstelling is.
ook aan de hand van de serienummer van de printer kan men niets vind men niets bij het herstellingsbedrijf.
Ik heb de pc winkel gisteren gebeld en deze heeft mij gezegd dezelfde dag nog te informeren en terug te bellen niets gehoord van hen.
Ik heb de indruk dat men mij sterk aan het lijntje aan het houden is.
Wat kan ik hiertegen doen ?
Ik heb wel een bon van de winkelier wanneer ik de printer had binnengebracht voor herstelling.