online aankoop china

haas
Topic Starter

online aankoop china

#1 , 31 okt 2016 22:31

op 26/09/2016 bestel ik sandalen(mephisto) op web van schoenen NL. bij betaling(visa) zie ik dat er dollars verrekend worden.Neem direct contact met schoenen NL die mij direct mededelen dat hun webside gebruikt wordt door andere niet eerlijke chinezen.Neem direct contact met visa dat ondertussen nog uitzoekt op eventuele terugbetaling.Vandaag krijg ik pakkatje uit china met zoiets als sandalen van plastiek en chinees merk dat niet past.Ikzelf was niet thuis en men heeft pakje aangenomen.
Wat moet ik n u doen -terugsturen naar postbus 7040 3109AA schiedam en kosten betalen.
- gewoon niets doen en wachten wat visa zegt
Wat radenjullie mij aan.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
giserke

#2 , 31 okt 2016 23:00

Wil je zeggen dat schoenen.nl gehackt werd door Chinese namaak piraten?

In principe moet je aangifte doen bij de politie dat U slachtoffer bent van oplichting.

berenod

#3 , 01 nov 2016 09:01

Schoenen.nl is zelf geen webshop, het is een bemiddelaar tussen kopers en andere webshops.
Zij zullen dus hun geld maken via affilate marketing.

Net zoals trivago.com zelf geen hotelkamers aanbied, maar wanneer je er zoekt achter een kamer je gaat doorgeleid worden naar hotel.com, booking.com, expedia.com enzovoorts.

Vermoedelijk is er dan een webshop onder valse voorwendsels ingeslopen bij schoenen.nl, je zal dus moeten kijken dat je rechtstreeks een klacht indient bij die webshop, samen eventueel zoals hierboven een aanklacht indienen bij de politie.
Aanklacht op zichzelf zal niets opleveren, maar kan nuttig zijn bij uw claim bij uw visa kaart om via hen uw geld terug te krijgen.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”