Pagina 1 van 1
bestelling niet ontvangen
Geplaatst: 21 okt 2016 09:39
door tiffy-49
ik heb begin september een bestelling gedaan bij X
ik heb tot nu toe nog niets ontvangen en heb al 2 e-mails gestuurd ook al 2 maal gereageerd op de website bij contact krijg geen reactie wat moet ik doen heb er geen telefoonnummer van
Re: bestelling niet ontvangen
Geplaatst: 21 okt 2016 09:41
door Gebruiker21
Best de naam van de winkel even verwijderen. Namen noemen is niet teogestaan op het forum. Verder enkele vragen:
1. Is dit een Belgische webshop?
2. Hoe hebt u betaald?
Re: bestelling niet ontvangen
Geplaatst: 21 okt 2016 09:51
door Blaatpraat
Lijkt mij een Chinese winkel te zijn, maar kan het mis hebben.
Naast de vragen van Gebruiker21, wil ik er nog 1 extra stellen: hoe heb je betaald?
Hopelijk via paypal...
Re: bestelling niet ontvangen
Geplaatst: 21 okt 2016 10:14
door Gebruiker21
hoe heb je betaald?
Nog niet goed wakker, Blaatpraat?
Als het effectief om een Chinese webshop gaat, is de kans groot dat de schoenen tegengehouden zijn door de douane. Als het dan ook nog eens namaak blijkt te zijn, zal de TS wel wat andere zorgen hebben, vrees ik...
Re: bestelling niet ontvangen
Geplaatst: 21 okt 2016 10:27
door tiffy-49
de webshop is .com en alles is in het frans ik heb betaald met mijn mastercard
Re: bestelling niet ontvangen
Geplaatst: 21 okt 2016 10:32
door LeenW
Waarschijnlijk is het gewoon een Chinees bedrijf dat u opgelicht heeft, daar kunt u niets aan doen tenzij u naar China wil reizen.
Re: bestelling niet ontvangen
Geplaatst: 21 okt 2016 10:32
door WP002
Dan is er hoop. Mijn vrouw had enkele maanden geleden hetzelfde voor (zie dit topic:
http://www.juridischforum.be/forum/view ... 12&t=73635 )
- Klacht indienen bij Mastercard
- Melding maken bij het meldpunt oplichting
https://meldpunt.belgie.be/meldpunt/
Stuur me anders per privémail eens het adres van de webwinkel in kwestie?
Re: bestelling niet ontvangen
Geplaatst: 21 okt 2016 10:37
door Gebruiker21
ik heb betaald met mijn mastercard
Dan kan u via mastercard uw betaling terugeisen indien u de schoenen niet ontvangt. Neem contact op met mastercard om te vragen wat u exact moet doen (volgens google is het telefoonnummer om hen te contacteren 0800 15 096).
Re: bestelling niet ontvangen
Geplaatst: 21 okt 2016 10:42
door Blaatpraat
hoe heb je betaald?
Nog niet goed wakker, Blaatpraat?
Nee, inderdaad nog niet.

Re: bestelling niet ontvangen
Geplaatst: 21 okt 2016 11:31
door sloeberken
Veel mensen beseffen nog niet dat alle online webshops echte webshops zijn, voor je er maar iets koopt kontroleer eerst of al hun bedrijfsgegevens vermeld staan op de webshop, en google eerst eens, zal u soms veel ellende besparen. Zoveel mogelijkheden en toch laten velen hun nog vangen voor een paar euro's.