Dag allemaal. Ik had eens een vraag over garantie. Mijn tablet begon een tijd terug problemen te vertonen door regelmatig vast te lopen. Dit werd na verloop van tijd zodanig erg dat ik een volledige reset naar fabrieksinstellingen wilde doen. Ik heb dit geprobeerd, maar gedurende de reset was er het probleem dat hij gedurende de opstart vast liep. Na heel lang wachten viel de tablet uit. Hij start sindsdien niet meer op. De complete software om op te starten lijkt volledig verloren gegaan. Ik heb dus mijn tablet terug gestuurd met vermelding van het probleem.
Nu was mijn tablet een jaar eerder gevallen. De behuizing was dus wat bekrast en er zat een kras in het scherm. Ze aanvaarden gelukkig toch dat het probleem onder garantie valt. Het enige probleem is dat zij zeggen dat een deelherstelling onder garantie niet mogelijk is. De behuizing schade valt logischerwijs niet onder garantie. En die zou ik dan moeten betalen omdat zeggen ze, het software probleem niet apart herstelt mag worden in garantie.
Klopt dit?
Want ik zou het een beetje raar vinden dat je als klant niet kunt kiezen wat je laat herstellen. En die behuizing heb ik niet om gevraagd om te herstellen.
Ik zou hier graag meer informatie met onderbouwing over krijgen.
Bedankt voor de hulp alvast.