Rekening tele2, raad gevraagd

Boa'ke
Topic Starter
Berichten: 10

#16 , 21 feb 2008 00:05

Dat is wel een hoog bedrag. heb je met het OCMW van je gemeente niets kunnen regelen ? Of via een CSR bij de rechter ?
Hoi johnd.

Ocmw heeft ervoor gebeld en geschreven, zelfs een fax ernaar toe gestuurd, maar zij wilden niet lager gaan dan het bedrag dat zij wilde dat ik zou betalen alle maanden.
Ik ga dat zo dan maar verder afbetalen, dan ben ik er binnen een jaartje toch vanaf, en dat is het belangrijkste.

Groeten Boa'ke

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Boa'ke
Topic Starter
Berichten: 10

#17 , 20 mar 2008 16:28

Hoi johnd.

Heb vandaag terug een brief gekregen van venturis.
Zij hebben de situatie na een brief van het ocmw terug bekeken, en moet nu inplaats van 139.02 €, nog 50 € per maand afbetalen.

Groeten Boa'ke

JohnD
Berichten: 3580

#18 , 22 mar 2008 14:19

Goed om te weten dat het OCMW bij sommige instanties noch enige "druk" kan uitoefenen.

Bij mij schijnt het in ieder geval niet te werken in een betwisting met mijn syndicus. Vooraleer ik me ga moe maken om nr. de vrederechter te stappen voor een zaak die ik gegarandeerd 100% win, maar waar ik dan toch maar alle stappen en het geloop van heb, ga ik de druk nog even opvoeren met de hulp van Test-Aankoop. Hij vind het blijkbaar zelfs niet nodig om mijn AS te lezen !!

Reclame

JohnD
Berichten: 3580

#19 , 22 mar 2008 14:22

Goed om te weten dat het OCMW bij sommige instanties noch enige "druk" kan uitoefenen.

Bij mij schijnt het in ieder geval niet te werken in een betwisting met mijn syndicus en na een AS van het OCMW. Vooraleer ik me ga moe maken om nr. de vrederechter te stappen voor een zaak die ik gegarandeerd 100% win, maar waar ik dan toch maar alle stappen en het geloop van heb, ga ik de druk nog even opvoeren met de hulp van Test-Aankoop. De tegenpartij vind het blijkbaar zelfs niet nodig om mijn verschillenede AS te lezen !!

Terug naar “Consumenten Koop”