artikel retour maar toch factuur betalen
Geplaatst: 09 okt 2016 13:12
geachte
ik heb enige weken geleden via reklame op Facebook genaamd luxstyle wimper verlengers serum gezien ik wilde meer informatie en moest wat informatie invullen om de inhoud te kunnen lezen nadat ik dit heb gedaan kwam er plots een mail dat ik het product besteld had met als bijlage een factuur na het openen van bijlage zag ik een factuur van 49,50 ipv 29,50 wat het artikel voor geaverteerd word.dus ik het mail beantwoorden dat ik het artikel niet wil hebben omdat het te duur is kreeg een mail terug dat het niet meer te keren was omdat het artikel al verwerkt en vertrokken was uit het warenhuis na drietal weken toch het artikel ontvangen ,ik daarop gelijk de mensen van luxstyle gemaild met de vraag om de artikel toch terug te willen sturen kreeg te horen ja dit kunt u doen door zelf de verzendkosten te betalen nadat ik dit heb gestuurd en zelf alles heb betaald moest ik hen verwittigen dat het verzonden was en dat heb ik gedaan artikel terug gestuurd en gelijk mail gestuurd dat ik netjes in originele verpakking niet aangebroken heb terugggestuurd naar het adres wat door hun is opgegeven .
5 dagen later omdat ik niks verneem van hun stuur ik hen een mail bericht van hebben jullie de artikel gekregen in goede orde krijg ik ineens een antwoord terug van ja we hebben het ontvangen maar onze warenhuis accepteerd dit niet het in niet meer te verkopen de verpakking is niet goed etc en u moet toch de factuur betalen en wij sturen dit dan alsnog naar u toe dus ik terug mailen dat de artikel wel in goede staat was niet opengemaakt en dat ik ook geen geld had dit te betalen omdat ze de artikel adverteren voor 29,50 en uiteindelijk 49,50 willen hebben dat ik dit wel erg duur vond en ik dus het artiekl niet wil hebben en dat hun het toch retour hebben gekregen en ik niet ga betalen voor iets wat ik niet wil bestellen
nou krijg dus constant een mail terug dat ik het moet betalen en moet kopen dat ze de factuur hebben opgemaakt en ik er aan vast zit
wat kan ik hieraan doen om geen extra kosten te verkrijgen en wat kunnen ze hier doen tegen mij en wat zijn mijn rechten als klant
graag uw adviserend antwoord
hoogachtend
mevr aysemin ersoy
ik heb enige weken geleden via reklame op Facebook genaamd luxstyle wimper verlengers serum gezien ik wilde meer informatie en moest wat informatie invullen om de inhoud te kunnen lezen nadat ik dit heb gedaan kwam er plots een mail dat ik het product besteld had met als bijlage een factuur na het openen van bijlage zag ik een factuur van 49,50 ipv 29,50 wat het artikel voor geaverteerd word.dus ik het mail beantwoorden dat ik het artikel niet wil hebben omdat het te duur is kreeg een mail terug dat het niet meer te keren was omdat het artikel al verwerkt en vertrokken was uit het warenhuis na drietal weken toch het artikel ontvangen ,ik daarop gelijk de mensen van luxstyle gemaild met de vraag om de artikel toch terug te willen sturen kreeg te horen ja dit kunt u doen door zelf de verzendkosten te betalen nadat ik dit heb gestuurd en zelf alles heb betaald moest ik hen verwittigen dat het verzonden was en dat heb ik gedaan artikel terug gestuurd en gelijk mail gestuurd dat ik netjes in originele verpakking niet aangebroken heb terugggestuurd naar het adres wat door hun is opgegeven .
5 dagen later omdat ik niks verneem van hun stuur ik hen een mail bericht van hebben jullie de artikel gekregen in goede orde krijg ik ineens een antwoord terug van ja we hebben het ontvangen maar onze warenhuis accepteerd dit niet het in niet meer te verkopen de verpakking is niet goed etc en u moet toch de factuur betalen en wij sturen dit dan alsnog naar u toe dus ik terug mailen dat de artikel wel in goede staat was niet opengemaakt en dat ik ook geen geld had dit te betalen omdat ze de artikel adverteren voor 29,50 en uiteindelijk 49,50 willen hebben dat ik dit wel erg duur vond en ik dus het artiekl niet wil hebben en dat hun het toch retour hebben gekregen en ik niet ga betalen voor iets wat ik niet wil bestellen
nou krijg dus constant een mail terug dat ik het moet betalen en moet kopen dat ze de factuur hebben opgemaakt en ik er aan vast zit
wat kan ik hieraan doen om geen extra kosten te verkrijgen en wat kunnen ze hier doen tegen mij en wat zijn mijn rechten als klant
graag uw adviserend antwoord
hoogachtend
mevr aysemin ersoy