Dit sleept nu al enkele jaren aan. Ruim op tijd stuur ik een aangetekend schrijven naar voordelengids om mijn lidmaatschap op te zeggen, maar ik blijf brieven krijgen om te betalen voor weer een jaar. Als ik zo'n brief krijg, bel ik onmiddelijk, maar het is moeilijk om via hun klantendienst iets te bereiken. Je wordt lang aan het lijntje gehouden en dikwijls wordt de verbinding gewoon verbroken. Als je dan al eens met iemand kunt spreken wordt je altijd doorgestuurd naar een andere medewerker en het geheel begint opnieuw. Op emails heb ik wel al antwoord gekregen, en men vraagt om het bewijs van aangetekende verzending. Eens ik een copie doormail krijg ik geen antwoorden meer.
Ondertussen blijft de betalingstermijn lopen, en dan komt er een incassoburo aan te pas die op hun beurt heel snel dreigen met deurwaarders. Dan zie ik geen andere mogelijkheid om te betalen (inclusief de extra kosten van het incassoburo) en het jaar daarop is het weer hetzelfde.
Ik heb al via de overheidsdienst economie een klacht ingedien, maar heb daar nooit iets van terug gehoord.
Wat kan ik doen om definitief van dit lidmaatschap af te geraken?