De snelheid van u SSD schijf is afhankelijk van de PC en soort sata aansluiting die je gebruikt, en met wel programma dat je de testen uitvoert.Kan er mij svp nog eens iemand naar de specifieke wettekst linken die gaat over garantie op retour (in geld), indien een produkt niet aan de minimum eisen voldoet die door de fabrikant geclaimed worden enerzijds en anderzijds niet aan de verwachtingen voldoet van gelijkaardige produkten van concurrentie. Het gaat over SSD schijf voor de PC die enorm ondermaats presteert na verschillende tests.
Ik ben dan ook niet van plan om nr. de vrederechter te stappen. Als de naverkoopsdienst van de winkel mij kan bewijzen dat zij veel hogere snelheden krijgen, is de kous af voor mij.vrederechter kent namelijk niets van SSD's en zal dus een (dure) expert moeten aanstellen die jij mag betalen en waarvan je in't beste geval - als je gelijk krijgt - een deel(the) recupereert via de rechtsplegingsvergoeding.
Klopt ik heb versie Pro 3.0 beta., dat ik af en toe gebruik vanuit het R-klik menu van explorer. Sedert een aantal maanden gebruik ik zelfs nog een snellere tool met een pak meer mogelijkheden, nl FastCopy, dus als ik daarme en met TeraCopy max. 2Mb/s schrijfsnelheid haal is er wel iets mis denk ik. Het is dus idd, extreem slecht, terwijl de fabrikant spreekt over ong. 500Mb/s. Word vervolgd zou ik zeggen. En natuurlijk stap ik niet nr. een vrederechter, maar de wet kennen als eventueel argument kan helpen.Ik werk bvb niet met Windows Explorer, maar met Teracopy, wat al een betere transfersnelheid oplevert.