Beste,
Ik hoop dat jullie mij meer advies kunnen geven
De situatie is als volgt:
Een aantal weken geleden heb ik mijn appartement verlaten om te gaan samenwonen met mijn partner. Mijn toenmalig buurmeisje toonde interesse om mijn appartement over te nemen.
Hierbij zijn we overeengekomen dat zij mijn gordijnen en lichtarmaturen zou overkopen voor een prijs van 300€ (terwijl de aankoopprijs op ongeveer 600€ ligt).
Nu zijn we ondertussen drie weken verder, is zij in het appartement ingetrokken maar weigert zij de betaling te doen. De huurbaas weigert zich hierin te betrekken en zij laat niets meer weten.
Ik zou het graag zelf willen oplossen door gewoon alle spullen te gaan halen maar ik vrees dat ze dan de politie gaat bellen en dat ik hiervoor bestraft ga worden.
Ik wil dus graag weten of ik hiervoor naar het politiekantoor kan gaan om hier aangifte van te doen en wat er dan als volgt gebeurd?
Mijn excuses alvast want ik weet dat het een banale situatie lijkt maar het gaat hier toch om een aanzienlijk bedrag, daarom dat ik liever eerst informatie inwin dan dadelijk naar het politiekantoor stap.
Alvast bedankt voor uw tijd en antwoord.