Hallo,
Graag zou ik eens de mening van andere mensen willen. Anderhalf jaar geleden heb ik een acer aspire pc gekocht. Binnen het jaar hebben we hem eens moeten binnendoen omdat het moederbord kapot was door een blikseminslag. We hebben toen 4 weken moeten wachten maar we kregen hem gerepareerd terug. Vermits het nog net binnen de garantietermijn was hebben we geen kosten moeten betalen.
Nog geen jaar na deze reparatie hebben we terug problemen met de pc. Toen we in de winkel, waar we hem gekocht hadden, aankwamen heeft de verkoper er naar gekeken en vermoedde hij dat het moederbord WEER kapot was. Nu, het probleem is dat we natuurlijk niet weten of ze de eerste keer er wel een nieuw moederbord hebben ingestoken. De technieker van de winkel wou de pc wel repareren, maar blijkbaar gaat dat niet zomaar bij een acer computer (je moet opletten welk type van moederbord je er inzet).
Na 5 weken mocht ik de computer terug gaan halen. De verkoper en ik konden niet volgen want volgens de bestelbon was er helemaal niets aan het moederbord. Maar ze hadden wel een recovery van de harde schijf gedaan. Maar ja, je denkt van kom het zal dan iets onozel geweest zijn. Bij thuiskomst zet ik de computer aan en waren we gelukkig dat hij inderdaad werkte.
MAAR de volgende dag wilt hij blijkbaar niet meer opstarten.
Nu vraag ik mij het volgende af: kan er niets ondernomen worden want de computer is nog geen twee jaar oud en heeft al twee keer dezelfde problemen. Telkens ben je hem nog eens voor min. 4 weken kwijt.
Bij de laatste reparatie heb ik 30€ administratiekosten moeten betalen. Maar blijkbaar is de computer niet correct gerepareerd!!!
Dus kan ik iets doen of zijn er nog mensen met acer problemen.
Ik koop in ieder geval GEEN acer meer.
Groetjes