X uit Nederland

Vakantieverdriet
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

X uit Nederland

#1 , 11 aug 2016 13:59

Is er iemand die gebruik maakt of heeft gemaakt van X uit Nederland. Zij beweren te kunnen helpen met het stopzetten van mijn timeshare contract, ben nu al maanden met hun bezig maar er gebeurt niets, wel een pak geld moeten betalen. Als ik ze contacteer krijg ik te horen dat het wel goed komt en word er veel onzin verteld. Heb contact gezocht met de universiteit in Tilburg, waar ze mee zouden samen werken echter die weet van niets. Krijg geen enkele info. Zijn er meer mensen door deze firma bedonderd?? Mijn advies ga er niet mee in zaken het brengt niets. Weer opgelicht door een timeshare bedrijf.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12828

#2 , 11 aug 2016 14:04

Timesharing is al sinds jaar en dag oplichterij, dat mensen zich daar nog mee bezighouden..

eylis
Berichten: 8840

#3 , 11 aug 2016 14:33

bedrijp ik nu goed dat je tweemaal bedonderd wordt? Eenmaal door timesharingbedrijf en tweede maal door de X die je betaalt om de zaak op te lossen, maar die blikbaar niet veel doen en bexeren samen e werken met de unief (en dat helaaml niet blijken te doen)?

Reclame

dasdom
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

#4 , 21 dec 2016 15:53

X juristen belooft veel maar doet weinig, normaal in timeshare blijkbaar. Mr X heeft ons nooit geholpen alleen maar beloven. We hebben veel centen gegeven aan X juristen maar onze timeshare zijn we nooit kwijtgeraakt. Alles wat op hun website staat is gelogen. X juristen is volgens mij gewoon een timeshare bedrijf.

LeenW
Berichten: 12828

#5 , 21 dec 2016 15:56

Ik denk dat het topic hierbij wel op slot mag.

bosprocureur
Berichten: 6854

#6 , 21 dec 2016 16:10

Ik denk dat het topic hierbij wel op slot mag.
OK, maar haal eerst die naam weg. Aub.

artemis
Berichten: 3294

#7 , 21 dec 2016 19:15

Misschien de handelsnaam van de juristen verwijderen maar het topic open laten?
Het is niet omdat het vermelden van die naam tegen de forumregels is dat het topic voor sommigen niet meer leerrijk zou kunnen zijn?

Franciscus
Berichten: 38596

#8 , 21 dec 2016 23:21

AvroTros programma Radar misschien eens contacteren?

Terug naar “Consumenten Koop”