gekocht bed niet geleverd
Geplaatst: 24 jul 2016 09:25
Goedemorgen,
Bij deze heb ik een probleem en weet niet hoe dit aan te pakken.
Heb een tijd geleden een vintage bed gekocht in een fabriekswinkel in lelystad(nederland)via fb.Dit voor de som van 275€ inclusief levering.Nu bij de eerste levering is het mis gegaan.chauffeur ziek,heb mijn schoonbroer in geschakeld om hier aanwezig te zijn tot 11u.ze hebben mij verwittigd op fb,maar dat zie ik niet als ik aant werken ben.Ook hebben ze mij gebeld(maar ze kregen geen gehoor...vergeten naar belgie te bellen!!)
Daar ik het wil annuleren en een ander bed heb gekocht,willen ze dat niet.Dus nieuwe datum voor levering afgesproken.Wordt niet geleverd na uren wachten.krijg bericht dat de baas mij gaat bellen....hoor niets.
Vraag voor het telnr van de zaakvoerder;maar krijg reactie niet meer.
Dan zoeken naar de zaak op internet en gevonden.Dan maar zelf bellen en krijg de medewerken aan de lijn(het contact via fb) en zegt dat de baas niet aanwezig is,maar ze zal het doorgeven.
Geen gehoor meer,dan maar via email,waar ik alles nog eens probeer duidelijk te maken.Dit is de reactie die ik krijg...
Geachte heer
Als eerste mijn wel gemeende excuus voor de vertraagde levering van het door u gekochte bed. Ook mijn oprechte excuus dat ik zeer moeilijk te bereiken ben. Ik heb u vandaag getracht te bellen maar uw was helaas niet bereikbaar.
Wij kunnen het bed aankomende dinsdag bij u afleveren op het door u afgegeven adres.
In afwachting van u reactie.
Met vriendelijke groet,
Weer gebeld???daar geloof ik ondertussen niet meer in.
Heb ondertussen al meerdere mails gestuurd,maar krijg geen reactie niet meer.
Heb nu nog een laatste mail gedaan,dat ze het maar leveren,maar krijg geen gehoor meer.
Hoe kan ik dit nu oplossen?
alvast bedankt manu
Bij deze heb ik een probleem en weet niet hoe dit aan te pakken.
Heb een tijd geleden een vintage bed gekocht in een fabriekswinkel in lelystad(nederland)via fb.Dit voor de som van 275€ inclusief levering.Nu bij de eerste levering is het mis gegaan.chauffeur ziek,heb mijn schoonbroer in geschakeld om hier aanwezig te zijn tot 11u.ze hebben mij verwittigd op fb,maar dat zie ik niet als ik aant werken ben.Ook hebben ze mij gebeld(maar ze kregen geen gehoor...vergeten naar belgie te bellen!!)
Daar ik het wil annuleren en een ander bed heb gekocht,willen ze dat niet.Dus nieuwe datum voor levering afgesproken.Wordt niet geleverd na uren wachten.krijg bericht dat de baas mij gaat bellen....hoor niets.
Vraag voor het telnr van de zaakvoerder;maar krijg reactie niet meer.
Dan zoeken naar de zaak op internet en gevonden.Dan maar zelf bellen en krijg de medewerken aan de lijn(het contact via fb) en zegt dat de baas niet aanwezig is,maar ze zal het doorgeven.
Geen gehoor meer,dan maar via email,waar ik alles nog eens probeer duidelijk te maken.Dit is de reactie die ik krijg...
Geachte heer
Als eerste mijn wel gemeende excuus voor de vertraagde levering van het door u gekochte bed. Ook mijn oprechte excuus dat ik zeer moeilijk te bereiken ben. Ik heb u vandaag getracht te bellen maar uw was helaas niet bereikbaar.
Wij kunnen het bed aankomende dinsdag bij u afleveren op het door u afgegeven adres.
In afwachting van u reactie.
Met vriendelijke groet,
Weer gebeld???daar geloof ik ondertussen niet meer in.
Heb ondertussen al meerdere mails gestuurd,maar krijg geen reactie niet meer.
Heb nu nog een laatste mail gedaan,dat ze het maar leveren,maar krijg geen gehoor meer.
Hoe kan ik dit nu oplossen?
alvast bedankt manu