opzegging via mail rechtsgeldig

weergave
Topic Starter

opzegging via mail rechtsgeldig

#1 , 16 jul 2016 15:30

als ik een een opzeg via email doe een ik krijg bevestigen is deze dan rechtsgeldig groetjes david
het advies is niet binden je hebt altijd een advocaat nodig of rechtspersoon die gestudeerd heeft in rechten.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

asperger
Juridisch actief: Nee

#3 , 16 jul 2016 19:04

als ik een een opzeg via email doe een ik krijg bevestigen is deze dan rechtsgeldig groetjes david
Een opzeg van wat?
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Reclame

naicwill

#4 , 16 jul 2016 19:25

Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet.

TheJudge007

#5 , 17 jul 2016 03:31

Gaat het hier over een opzegging van een VISA kaart dan moet die per AS gebeuren. Voor huur idem. Wat de bedoeling van de google-link van naicwill is begrijp ik niet. Die verwijst naar de link die ik in #2 heb geplaatst.

naicwill

#6 , 17 jul 2016 06:47

"de bedoeling van de google-link van naicwill is begrijp ik niet. Die verwijst naar de link die ik in #2 heb geplaatst."

Deze link verwijst naar verschillende topics(er zijn er 5) van het juridisch forum waar het onderwerp
Van topic starter vroeger besproken werd,daar zit natuurlijk ook de link in waar u naar verwijst.
Ps: deze link is per toeval wel van mij

asperger

#7 , 17 jul 2016 12:02

Zolang we niet weten wat TS wil opzeggen kan er geen antwoord gegeven worden.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

naicwill

#8 , 17 jul 2016 12:42

Roharro,u begrijpt het niet,
in de links heeft ts reeds zijn antwoord gevonden.,
Dus hoeft hij op uw vraag niet te antwoorden.

asperger

#9 , 17 jul 2016 12:48

Waarom hem dan niet gewoon enkel een link naar google zelf geven?
Of gewoon standaardantwoord: "zie google"...
Of het adres van één of andere bibliotheek met de boodschap dat hij daar zijn antwoord wel
zal vinden.
Jij kotst als een ongeleid projectiel informatie over de vraagstellers heen maar je beantwoordt niets rechtstreeks.
Als er op het forum iemand iets niet begrijpt dan ben jij het wel. En niemand begrijpt u.
En ga eens op beleefdheidscursus.

naicwill

#10 , 17 jul 2016 14:05

Ik hoef de mensen op geen dwaalspoor te brengen zola jij
Je vindt het normaal om met drie verschillende nicnames mensen te misleiden.
U opent een geimproviseerd topic onder uw nickname Asperger.,vervolgens reageert u daarop met
uw tweede nickname Meesje en temslotte met uw derde nickname Roharro.

http://www.juridischforum.be/forum/view ... 39&t=69995

Asperger,Meesje en Roharro zijn zijn de verschillende nicknames van de Drie-Eenheid die u bent:
-Roharro is God de Vader
-Asperger is God de Zoon en die beschikt over 12 apostelen
-Meesje is de Heilig eGeest

asperger

#11 , 17 jul 2016 14:32

ZUCHT!
Jij ziet spoken.
Trouwens wat is daar nu de relevantie van?????
Wat wil je bereiken?

Voor zover ik kan nazien is roharro al maanden van het forum verdwenen.
Waarschijnlijk had hij genoeg van de etters hier en is hij iets nuttiger gaan doen in andere oorden.

En ik ben voorzeker ook niet de persoon die de nicknaam meesje gebruikt.
Voor u blijft dat een dilemma :?: :?: :?: , voor mij niet! :D :D :D

scorpioen

#12 , 17 jul 2016 19:11

Tenzij de overeenkomst, of de wet (zie bijvoorbeeld art. 3 Handelshuurwet) iets anders bepaalt, is de opzeg aan geen vormvereiste onderworpen. Het kan dus zelfs mondeling. Een aangetekend schrijven is aan te raden om bewijsproblemen te vermijden.

Zie ook Burgerlijk Wetboek Art. 2281
Wanneer een kennisgeving schriftelijk dient te gebeuren om door de kennisgever te kunnen worden aangevoerd, wordt ook een kennisgeving per telegram, telex, telefax, elektronische post of enig ander telecommunicatiemiddel dat resulteert in een schriftelijk stuk aan de zijde van de geadresseerde, als een schriftelijke kennisgeving beschouwd. Hetzelfde geldt wanneer de kennisgeving slechts daarom niet in een schriftelijk stuk resulteert aan de zijde van de geadresseerde omdat deze een andere wijze van ontvangst hanteert.
De kennisgeving gaat in bij ontvangst ervan in de vormen genoemd in het eerste lid.
Ontbreekt een handtekening in de zin van artikel 1322, dan kan de geadresseerde de kennisgever zonder onnodig uitstel verzoeken om een origineel ondertekend exemplaar na te zenden. Doet hij dit niet zonder onnodig uitstel, of gaat de kennisgever zonder onnodig uitstel op dit verzoek in, dan kan de geadresseerde het ontbreken van een handtekening niet aanvoeren.

asperger

#13 , 17 jul 2016 19:34

We weten echter niet of het een opzeg betreft die aan een vormvereiste dient te voldoen.
Als TS ons concreet meedeelt welke overeenkomst hij wil opzeggen kan ook concreet geantwoord worden.

Gebruiker21

#14 , 18 jul 2016 10:31

in de links heeft ts reeds zijn antwoord gevonden.,
Echt? In welke kristallen bol heb je dat gezien?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

naicwill

#15 , 18 jul 2016 11:28

Vermits ts niet antwoordt op jullie vraag, is duidelijk dat mijn
links die overigens verwijzen naar juridisch forum hem de nodige informatie hebben gegeven

Terug naar “Consumenten Koop”