Hallo,
Vorige week maandag heb ik online een go cart besteld. Woensdag kreeg ik 2 dozen aan en vrijdag de derde doos. Nu was de inhoud van die derde doos gelijk aan 1 van die eerste 2. Hierop heb ik zaterdag gebeld naar deze winkel en ze gingen dit nakijken. Vandaag krijg ik antwoord dat ze de juiste doos zullen opzenden maar pas nadat ik het foutieve pakket retour stuur. Is dit een juiste manier van werken?
Bij nazicht via reviews op internet hebben blijkbaar heel veel mensen dit probleem van foutief geleverde paketten. Soms zelfs 3x achter elkaar dat ze het verkeerde opzenden. Ben ik nu verplicht om dit eerst retour te zenden? Tenslotte is het niet mijn fout dat ze het verkeerde opzenden. Ik dacht altijd dat foutieve zendingen gehouden mochten worden tenzij ze er zelf om komen. Want nu moet ik ofwel bellen naar de vervoerder of het binnen brengen in een ophaalpunt. Wat hoe dan ook extra kosten met zich mee brengt. En naar de ervaringen van andere mensen te lezen hou ik dit liever achter tot ze het juiste leveren. Dus moet ik nu dit eerst retour zenden of mag ik het achterhouden tot ik het juiste heb ontvangen en dan pas retour sturen? Dit alles is gekocht via een webwinkel dat eowel opereert in nederland als in belgie. Heb dit wel besteld op de belgische site.
Alvast bedankt