Garantie of niet ?
Geplaatst: 13 jun 2016 14:41
Ongeveer net iets meer dan een jaar heb ik mezelf een tomtom Multi sport horloge aangekocht via bol.com.
Sinds kort vertoonde het horloge problemen met navigeren in de menu's.
Na dit te hebben opgestuurd naar de reparatiedienst van bol.com werd er een email gestuurd dat het niet onder garantie viel.
Men gaf me keuze uit 3 opties, 1) retour zonder reparatie (gratis). 2) Afstand doen van het horloge. 3) omruiling mits eigen opleg van 89 euro.
Wat er aan het horloge mankeerde werd niet meegedeeld.
Ik heb vervolgens de klantendienst van bol.com telefonisch gecontacteerd en gevraag welk er net stuk was aan het horloge.
Ik kreeg vandaag een antwoord terug via e-mail en het lijkt mij dat ze zich onder de garantie uit willen praten.
De email bevatte volgend antwoord:
Onlangs heb je contact met ons opgenomen met een navraag over de reparatie van je TomTom sporthorloge. De reparatieservice heeft ons een terugkoppeling gegeven en deze zal ik hieronder plaatsen.
'Goedemorgen, Het toestel heeft een technisch defect dat zorgt voor de haperingen. Welk onderdeel er exact defect is is bij een horloge niet te zeggen. Deze wordt omgeruild als de klant akkoord geeft voor de prijsopgave. MVG Peter'
Zodra je akkoord gaat met de prijsopgave zal je een nieuw exemplaar ontvangen.
Ik hoop je bij deze voldoende te hebben geïnformeerd en wens je een fijne dag.
Met vriendelijke groet,
****
bol.com klantenservice
www.bol.com
Is er iemand die weet hoe ik dit kan aanpakken? Ze weten niet wat er defect is dus dan telt garantie niet?
Sinds kort vertoonde het horloge problemen met navigeren in de menu's.
Na dit te hebben opgestuurd naar de reparatiedienst van bol.com werd er een email gestuurd dat het niet onder garantie viel.
Men gaf me keuze uit 3 opties, 1) retour zonder reparatie (gratis). 2) Afstand doen van het horloge. 3) omruiling mits eigen opleg van 89 euro.
Wat er aan het horloge mankeerde werd niet meegedeeld.
Ik heb vervolgens de klantendienst van bol.com telefonisch gecontacteerd en gevraag welk er net stuk was aan het horloge.
Ik kreeg vandaag een antwoord terug via e-mail en het lijkt mij dat ze zich onder de garantie uit willen praten.
De email bevatte volgend antwoord:
Onlangs heb je contact met ons opgenomen met een navraag over de reparatie van je TomTom sporthorloge. De reparatieservice heeft ons een terugkoppeling gegeven en deze zal ik hieronder plaatsen.
'Goedemorgen, Het toestel heeft een technisch defect dat zorgt voor de haperingen. Welk onderdeel er exact defect is is bij een horloge niet te zeggen. Deze wordt omgeruild als de klant akkoord geeft voor de prijsopgave. MVG Peter'
Zodra je akkoord gaat met de prijsopgave zal je een nieuw exemplaar ontvangen.
Ik hoop je bij deze voldoende te hebben geïnformeerd en wens je een fijne dag.
Met vriendelijke groet,
****
bol.com klantenservice
www.bol.com
Is er iemand die weet hoe ik dit kan aanpakken? Ze weten niet wat er defect is dus dan telt garantie niet?