#1 , 10 mei 2016 15:48
Hallo,
Ik bestel bij een webshop een pakketje.
Bij ontvangst van het pakket, stel ik vast dat er een snee in de plastic zak zit, en dat er stukken uit verdwenen zijn.
Mailtje naar de webshop, geen antwoord.
Na lange tijd toch antwoord gekregen:
" 10. Risico van verzending:
Wij zijn niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging tijdens verzending via Bpost. Wij streven er naar om de bestelling zo te verpakken dat de kans op beschadiging wordt tot een minimum wordt herleid.
Naar mijn mening zijn zij wel aansprakelijk, ik heb geen overeenkomst met bPost maar met de webwinkel.
Het is dan ook de webwinkel die mij de goederen moet leveren die ik in bestelling had.
Ik heb op mijn naam al een dossier geopend bij bPost, tot nu toe zonder resultaat en zonder ristorno.
Welke stappen maakt ik best?
Communicatie met de webwinkel gaat zeer stroef (nieuwe eigenares), geen reactie op mailtjes, telefoons, ed.
Alvast bedankt!