Faktuur hoger dan afgesproken

GREETJE
Topic Starter
Berichten: 1
Locatie: Laakdal

Faktuur hoger dan afgesproken

#1 , 27 nov 2007 21:28

Toen ik bij de cv groothandel spullen ging halen voor het onderhoud van mijn cv-ketel, stelden ze voor om dit zelf te doen. Hiervoor zouden ze 98 eur + ev. onderdelen + btw rekenen. Dit bevestigden ze op een post-it en vroegen een afspraak te maken. Alhoewel ons dit veel leek besloten we toch een afspraak te maken en ze zijn dan ook gekomen. Wat er precies is gebeurd ,aan de ketel,weten we niet, wel dat de technieker 1,5 uur in de cv-kelder heeft doorgebracht. Wanneer we de faktuur kregen stond hierop inderdaad de 98 eur op, maar vermeerderd met 42 eur + btw omdat de ketel 'extra vuil' was. Kan dit zo maar? Hiervan is nooit iets gezegd, noch door de secretaresse en noch door de technieker. Ook heb ik geen idee wat de normale werktijd is en of ze effectief zo veel werk hebben gehad. Na telefonisch contact geen oplossing gevonden.

Geert

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding