Wow, da's een currency symbool dat ik nog niet vaak gezien heb

. Het is aan u om in te schatten of dit om namaak gaat of niet. Als u dit aankoopt en wil invoeren, bent u verantwoordelijk (zelfs als de verkoper claimt dat het echte producten zijn, maar ze blijken bij invoer namaak te zijn, zal men u hierop aanspreken). Als het dus namaak blijkt te zijn, zal u ook de gevolgen dragen. Invoeren van namaakproducten wordt bestraft, en soms héél zwaar, ook al gaat het maar om één of een paar items die ingevoerd worden. Dus aan u de keuze om te bestellen of niet...
Langs de andere kant: ik heb ooit van iemand in de US een massief 24k gouden ring gekocht (exacte replica van "The Ring" uit Lord of the Rings), en hoewel ik hier niet naar gevraagd had, had de verkoper deze in een padded enveloppe opgestuurd met als beschrijving (brass ring => Machine part) met een waarde van $5. Die ring (die toch ettelijke grammen weegt) was meer dan €300 waard. Ik had me al voorbereid om daar toch een €100 a €150 import rechten op te betalen, maar die heb ik dus uitgespaard, aangezien die enveloppe zonder boe of ba tussen de andere post zat op een dag. Spreekt voor zich dat die zending ook niet verzekerd was moest die verloren gegaan zijn, maar dat was dan de verantwoordelijkheid van de verkoper, aangezien ik hem nooit gevraagd had deze ring zo op te sturen...