Betaling ontstoppingsdienst

nafte123
Topic Starter

Betaling ontstoppingsdienst

#1 , 09 feb 2016 08:55

Hallo allen,

Hopelijk kan één van jullie mij helpen met onderstaande verhaal...Korte schets:

Verstopping in WC dus loodgieter gebeld, deze kon jammer genoeg niet snel genoeg komen. Vandaar afspraak gemaakt met Gentse ontstoppingsdienst. Ontstopping proberen weghalen, maar niet gelukt. Volgens de werknemer was de afvoerbuis volledig verstopt ten gevolge van kalk. Gevolg: verstopping niet opgelost & 222 euro armer op anderhalf uur (dat was dus gisteren)

Deze ochtend is de (bevriende) loodgieter gekomen. Verstopping zat op het einde van de buis waar de afvoer samenkomt met de gemeenschappelijk buizen (ik woon in appartement). Gevolg: verstopping opgelost op 10 min, slechts enkele euros armer.

Mijn vraag: Kan ik de ontstoppingsdienst aanspreken hiervoor met de vraag tot compensatie?

Alvast bedankt.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 09 feb 2016 09:32

Nooit dergelijke firma's bellen. Er zijn er zeer weinig eerlijk. Veel te duur. Je zal moeten betalen, zelf al is het problemen niet opgelost. Lees er hun algemeen voorwaarden maar op na.
Mijn zoon had een paar maanden geleden hetzelfde voor. Met een ontstoppingsveer van 15 € in Hubo was het probleem binnen de 5 minuten opgelost.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”