Ben nog vergeten te melden dat het op bevel en.kost bij stond van 30euro voor het slot terwijl ik gewoon heb opengedaan ?Weet niet goed waar ik met deze vraag terecht kan,
Ik heb in 2009 een boek geleend en ook terug gebracht,
nu heb ik in 2014 een brief ontvangen van de gemeente dat ik nog een bedrag moest betalen van 32 euro omdat ik de boek niet had terug gebracht
daar heb ik vervolgens direct op gereageerd en heb ik hen duidelijk gemaakt dat ik 2009 het boek had binnen gegeven
volgens hun is dit niet gebeurd !
na heen en weer mailen en bellen hebben ze in 2015 nogmaals een aanmaning brief gestuurd tot ik weer heb gebeld
en het duidelijk had gemaakt tot mijn man zij betaald gauw die 32 euro
dus heb ik op 10-11-2015 het bedrag overgemaakt
tot ik van mijn werk thuis kwam zat er in de brievenbus een brief van de deurwaarder dat ik het openstaand schuld nog moest betalen met bijkomende kosten van 161 euro
waarbij ik direct die bewuste avond een mail naar de deurwaarder had gestuurd samen met het kopie van betaling dat ik die zelfde ochtend
het bedrag al had overgemaakt op de rekening van de gemeente
daarop had ik geen respons gehad, heb ik contact opgenomen met de deurwaarder zelf
en die was niet aanwezig zo heb ik ook een bericht ingesproken om mij terug te bellen geen respons !
nu vandaag om 18u bellen ze aan de deur en was het deurwaarder die beslag kwam leggen op goederen
ik verschoot mij een hoed en heb ik direct al de mails bovengehaald en het contact die ik heb gemaakt zonder gevolg,
zij de dame dat zij zelf niets kon doen dat ik contact moest opnemen met de deurwaarder zelf !!!
ja doe ik al een tijdje geen respons ....
maar goed nu eisen ze het resterende bedrag van het gevolg van die brief toen ze op 10-11 hadden achter gelaten
kunnen ze dat zomaar ? bedoel ik heb die ochtend het bedrag overgemaakt van 32euro op mijn werk en is pas nadien de deurwaarder langs geweest
Waarom niet het is niet dat ik de boek niet heb binnen gebracht of ik te laat wasHier zal je helaas niets kunnen aan veranderen.
Een auto boek van voor 2009 ? Met meneer konicks ofzo iets lijkt me sterkGa eens kijken in de bib. Als het er in de rekken staat neem je het en geef je het terug.
Dan had je die moeten protesteren binnen de maand, niet met mail of tel maar met een AS.En in 2014 krijg ik ineens een factuur ?
Zo snel mogelijk betalen, voor er nog extra kosten bijkomen, je hebt er veel te veel tijd laten overgaan zonder iets te ondernemen.
Dan had je die moeten protesteren binnen de maand, niet met mail of tel maar met een AS.En in 2014 krijg ik ineens een factuur ?
Ook even terzijde, maar tenzij u de exemplaren in persoon gaat afgeven of ze aangetekend opstuurt met ontvangstbewijs, zou ik toch zeer voorzichtig zijn met dergelijke conclusies.Tijdje geleden kreeg ik een mail dat ze door hun administratie geweest zijn, en sinds 2009 tot 2015 een aantal exemplaren niet zouden ontvangen hebben (wat niet klopt).
Dit even terzijde, maar dit getuigt van hoe de administratie in bibliotheken soms werkt