vraag rond meubels

Guisa
Topic Starter
Berichten: 1

vraag rond meubels

#1 , 14 jan 2016 11:19

op 28 december kwamen de mensen van de meubelwinkel mijn eetplaats leveren, bij het openen van de verpakking merken ze dat de dressoirkast volledig kapot is, ze namen alles terug mee.
de dag voordien had ik online het volledige bedrag gestort
men heeft mij verteld dat ze een omruiling zullen vragen en dat ik dan mijn eetplaats zal krijgen.
ik heb al verschillende malen gevraagd om een compensatie te krijgen of mijn geld terug te storten
maar dat doen ze niet en ik krijg ook geen reactie wanneer de bestelling zal toekomen.
mijn vraag: kan ik eisen dat ze mijn geld terugstorten? heb ik recht op een compensatie of aankoopbon voor de 'geleden' schade?
want ondertussen zitten we hier maar mooi zonder eetplaats!
wat zijn de stappen die ik moet ondernemen?
kan ik de bestelling alsnog annuleren?
dank

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW

#2 , 14 jan 2016 11:24

U hebt recht op correcte levering, en kijk uw bestelbon na of u ook nog interesten kunt rekenen voor laattijdige levering. Aangetekende ingebrekestelling is de volgende stap.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”