Geachte forumleden,
Ik heb als student zijnde in 2015 een fitness abbonement afgesloten bij Foxygen (fictieve naam) in de regio van zuid-west- vlaanderen. Ik sloot die contract af omdat het goedkoop was (radiospot maakte me hierop attent), ie ik had op voorhand geen weet van een totaal aan 108 euro aan aparte kosten voor inschrijving, die hieraan vasthing. Hierna volgt het contract en de actie:
Ik als student zijnde kan geen 22 euro ophoesten voor een abbonement, waar ik niet op voorhand wist dat ik een bedrag gelijk aan de helft van het totaal bedrag moest betalen. Aangezien de regering van plan is om deze praktijken aan de kaak te stellen zie hier http://www.krispeeters.be/actua/actua-f ... abonnement, vroeg ik me af of ik überhaupt tegen deze contract iets kan ondernemen. Men kan enkel deze contract onderbreken indien men ziek is, dan zet men je contract on- hold tot de ziekte voorbij is of indien men langdurig ziek is krijgt men de mogelijkheid om het abonnement over te zetten naar een andere familielid.
Met hoogachtende groeten,
Jan