Geannuleerde bestelling ontvangen
Geplaatst: 13 aug 2015 13:48
Ik heb ongeveer een kleine maand geleden een bestelling geplaatst voor een televisie. Dit bij een groot bedrijf dat oa andere verkopers producten laat verkopen via zijn website. Mijn aankoop was bij zo'n verkoper.
Na een 3 weken (1 week na bestelling verzonden, dan nog eens 2 weken gewacht) heb ik gemaild met de vraag of mijn televisie wel verzonden was. De track&trace informatie gaf namelijk aan dat mijn product nog niet verzonden was. Ik kreeg hierop als antwoord dat het pakket wel verzonden was, maar waarschijnlijk verloren was gegaan. Ze zouden het bedrag terugstorten. Deze communicatie was niet met de verkoper zelf maar met het groot bedrijf.
Nu vandaag (een week later) komt dit pakket aan (niet aangetekend). Omdat ik niet wist of ik mijn betaling al had terug gekregen heb ik het maar aangenomen (dit blijkt wel het geval te zijn). Ondertussen heb ik ergens anders een televisie gekocht en heb ik hier ook geen interesse niet meer in.
Voor ik contact opneem met het bedrijf zou ik willen weten of ik mag verlangen dat ze de verzendkosten terugbetalen. Ik veronderstel namelijk dat zij in fout gegaan zijn?
Alvast bedankt voor jullie input
Na een 3 weken (1 week na bestelling verzonden, dan nog eens 2 weken gewacht) heb ik gemaild met de vraag of mijn televisie wel verzonden was. De track&trace informatie gaf namelijk aan dat mijn product nog niet verzonden was. Ik kreeg hierop als antwoord dat het pakket wel verzonden was, maar waarschijnlijk verloren was gegaan. Ze zouden het bedrag terugstorten. Deze communicatie was niet met de verkoper zelf maar met het groot bedrijf.
Nu vandaag (een week later) komt dit pakket aan (niet aangetekend). Omdat ik niet wist of ik mijn betaling al had terug gekregen heb ik het maar aangenomen (dit blijkt wel het geval te zijn). Ondertussen heb ik ergens anders een televisie gekocht en heb ik hier ook geen interesse niet meer in.
Voor ik contact opneem met het bedrijf zou ik willen weten of ik mag verlangen dat ze de verzendkosten terugbetalen. Ik veronderstel namelijk dat zij in fout gegaan zijn?
Alvast bedankt voor jullie input