Weigeren leveren na factuur betaling.
Geplaatst: 15 jul 2015 08:02
Hallo,
Zit met het volgende probleem waar ik toch graag wat advies zou over willen.
Op 6/7 bestel ik op een nederlandse webshop 4 artikels aan gereduceerde prijs.
Per direct krijg ik een order bevestiging en uitnodiging ter betaling.
Ik betaal dezelfde dag nog met Mastercard, echter zijn de artikels niet op stock.
Op 13/7 ontvang ik van de betreffende webshop een mail dat de artikels die dag zullen verstuurd worden, alsook ontving ik een Track & Trace nummer van de nederlandse post.
Tevens kon ik mijn factuur downloaden waar de 4 artikels aan de prijs van de webshop opstaan, en, ook nog eens het garantie bewijs met de 4 serial nummers.
Enkele uren echter na deze mails, krijg ik van de webshop een mail dat ze de zending niet gaan doen, aangezien er een fout in hun systeem zat waardoor een verkeerd artikel gelinked was aan de beschrijving van de website, echter als ik de stuk nummers nakijk bij de producent, is dit wel het juiste artikel.
kleine voetnoot, momenteel staat het artikel op de website als "niet leverbaar" aan een prijs x10!
Is hier verhaal tegen in te roepen?
Vooral omdat hier al een factuur van is, en er een 7dagen tussen offerte & factuur + leverings belofte gebeurde.
Alvast bedankt!
Zit met het volgende probleem waar ik toch graag wat advies zou over willen.
Op 6/7 bestel ik op een nederlandse webshop 4 artikels aan gereduceerde prijs.
Per direct krijg ik een order bevestiging en uitnodiging ter betaling.
Ik betaal dezelfde dag nog met Mastercard, echter zijn de artikels niet op stock.
Op 13/7 ontvang ik van de betreffende webshop een mail dat de artikels die dag zullen verstuurd worden, alsook ontving ik een Track & Trace nummer van de nederlandse post.
Tevens kon ik mijn factuur downloaden waar de 4 artikels aan de prijs van de webshop opstaan, en, ook nog eens het garantie bewijs met de 4 serial nummers.
Enkele uren echter na deze mails, krijg ik van de webshop een mail dat ze de zending niet gaan doen, aangezien er een fout in hun systeem zat waardoor een verkeerd artikel gelinked was aan de beschrijving van de website, echter als ik de stuk nummers nakijk bij de producent, is dit wel het juiste artikel.
kleine voetnoot, momenteel staat het artikel op de website als "niet leverbaar" aan een prijs x10!
Is hier verhaal tegen in te roepen?
Vooral omdat hier al een factuur van is, en er een 7dagen tussen offerte & factuur + leverings belofte gebeurde.
Alvast bedankt!