Mijn excuses alvast voor de lange tekst maar ik heb het volgende probleem gemeld via Test Aankoop, de economische inspectie en als er nog iemand een idee heeft om het op te posten dan hoor ik het graag.
Er is een telefonische bestelling genoteerd van 250 stuks van een bepaald type stylo met 150 stuks gratis als aanbieding van de firma voor een waarde van 230 EURO. Wanneer de verkoper letter voor letter spelt wat er op de stylo moet komen blijkt uit de opname die er gemaakt werd door de firma (en dat op voorhand niet werd aangekondigd) dat er 3 fouten instaan, de klant (mijn moeder) bevestigd echter, op het moment dat zij dit telefoongesprek behandelt kan zij niet in optimale omstandigheden luisteren naar wat de verkoper zegt en wordt er dus onterecht bevestigd. Enkel het stuk waarin de verkoper spelt werd blijkbaar opgenomen, dat is eigen aan deze firma. Wat er vooraf is gezegd (wat de klant zelf spelt) en nadien, waarin de klant meermaals vraagt om deze tekst elektronisch te mogen sturen (waar negatief op wordt geantwoord) werden niet opgenomen.
Dit is niet de eerste bestelling die wij bij deze firma deden, en over het algemeen waren wij zeer tevreden over de geleverde service. Maar hoe ze dit probleem afhandelen, en ze ook geen oplossing bieden tart alle verbeelding en is allesbehalve professioneel. De persoon van de klantendienst, een Nederlander deed erg uit de hoogte, en verstopte zich achter hetgeen wat de verkoper spelde en de klant onterecht bevestigde. In het verleden deden wij dus al meerdere bestellingen, die telkens voor ze in productie gingen nog eens extra werden geverifieerd door een orderbevestiging.
Ik heb dus meerdere malen met de klantendienst gebeld, die tot 17 uur open is, maar die mij op maandag 4 en dinsdag 5 mei al om 16.20 via hun bandje te horen gaven dat de bureaus gesloten waren. Ik heb zelf in het verleden op een klantendienst gewerkt, moest ik zo arrogant tegen een klant doen zoals die "service" medewerker tegen me sprak, dan lag mijn ontslagbrief meteen klaar. Meteen na het krijgen van de bestelling hadden wij al een email gestuurd naar de firma, die het jammer vonden dat het zo gelopen was en stuurde meteen de geluidsopname mee waar ze zich nu dus al de hele tijd achter schuilen. Een oplossing werd ons niet gegeven, ze vinden dit niet nodig omdat ze vinden dat zij geen verantwoordelijkheid voor welke fout dan ook dragen.
Aangezien het hier gaat om op maat van de klant geleverde goederen kunnen we blijkbaar geen herroeping doen, maar wat dus als er een fout in hetgeen wat wij vroegen staat?
Graag jullie mening, advies, ... .
zie ook http://www.juridischforum.be/forum/view ... 26&t=63851" onclick="window.open(this.href);return false; ivm Privacy
Alvast bedankt
En dit was ik er nog vergeten bij te melden; Vraag 8 bij de FAQ's op hun website luidt: Is er een garantie op deze producten? Hun antwoord luid: Zeker. Bij alle producten van National Pen is uw tevredenheid voor 100% gegarandeerd.