schijnovereenkomst van een auto

rknijpinga@casema.nl
Topic Starter

schijnovereenkomst van een auto

#1 , 13 feb 2006 11:42

verleden jaar 08 032005 ben ik getrouwd een vriend van mijn dochter die ze net had leren kennen bood ons aan zijn mercedes sl 500 als trouwauto te gebruiken was een echte verrassing mijn vrouw wist van niets zo gezegt zo gedaan na twee maanden bood hij de mercedes aan ons te koop aan want hij zat toch veel in het buitenland en de mercedes was inmiddels kapot gegaan wij moesten 5000 euro betalen en de reparatie van 2800 euro auto was uit 1992 nou daar had mijn vrouw oren naar wij konden de auto dan steeds verhuren aan bv ook trouwrijden of zo de koop ging door geld geleend enzv na twee maanden was de auto klaar en de vriend zou hem even voor ons ophalen en bij ons brengen wat doet de vriend nou die gaat even zijn zoontje ophalen in waalwijk bij zijn exvrouw en gelijk om te auto te testen of hij goed reed toen hij terugkwam in breda werd onze auto in beslag genomen door de deurwaarder wat bleek nou hij had almentatie schulden de wagen heeft 7 maanden in opslag gestaan wij wisten geen achtergronden van deze man ook mijn dochter niet op 10 januarie kregen wij dit jaar de auto terug nadat de vriend beloofd had te gaan betalen met 500 euro per maand de eerste keer heeft hij de 500 euro betaald maar de tweede keer bracht het veel problemen op de vriend zien we niet meer en wij moeten als hij niet betaald zijn almentatie betalen wij zijn 66 en hebben 1100 euro per maand ik moet nu ook een andere advocaat nemen want die vriend heeft op dat zelfde kantoor ook een advocaat blijkt nu ik slaap niet meer waar moet ik in hemelsnaam nog 950 euro van betalen en dit blijkt allemaal te kunnen volgens de wet achteraf bezien is het van de vriend een schijnovereenkomst blijkt wel maar niet van onze kant help aub.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#2 , 18 feb 2006 16:17

Gebeurt dit allemaal in Nederland? Kan je dan je vraag niet best op een Nederlandse site stellen?

scorpioen

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”