Pagina 1 van 1

webwinkel X

Geplaatst: 03 apr 2015 09:18
door demonen
Ik heb onlangs een dressoir (200 Euro) gekocht via internet bij X.
Ipv 2 pakketten heb ik slechts 1 ontvangen nl enkel de boven- en onderplaat (ook nog beschadigd nl hoekje gedeukt).
Ge moogt zoveel bellen als je wil, je krijgt nooit iemand aan de lijn (muziek en herhaling "U wordt zo dadelijk geholpen").
X reageert op geen enkel e-mail of bericht via hun website (klachtenservice).
Ik heb betaald via paypal en die betaling is natuurlijk netjes afgehandeld.
Ik ben ten einde raad!
ps moet ik ook paypal inlichten?

Re: webwinkel X

Geplaatst: 03 apr 2015 09:51
door WP002
Zo snel mogelijk een claim openen. Dan moet X wel reageren.

Re: webwinkel X

Geplaatst: 03 apr 2015 09:57
door demonen
Zo snel mogelijk een claim openen. Dan moet X wel reageren.
Hoe en waar?

Re: webwinkel X

Geplaatst: 03 apr 2015 10:14
door JPV
bij Paypal

Re: webwinkel X

Geplaatst: 03 apr 2015 10:20
door demonen
bij Paypal
Op welke manier?
Via website?

Re: webwinkel X

Geplaatst: 03 apr 2015 10:32
door JPV
https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/first-dispute" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: webwinkel X

Geplaatst: 03 apr 2015 18:49
door demonen
Ik heb de transactie betwist en hoop op goed gevolg.
Met vriendelijke dank!