webwinkel X
Geplaatst: 03 apr 2015 09:18
Ik heb onlangs een dressoir (200 Euro) gekocht via internet bij X.
Ipv 2 pakketten heb ik slechts 1 ontvangen nl enkel de boven- en onderplaat (ook nog beschadigd nl hoekje gedeukt).
Ge moogt zoveel bellen als je wil, je krijgt nooit iemand aan de lijn (muziek en herhaling "U wordt zo dadelijk geholpen").
X reageert op geen enkel e-mail of bericht via hun website (klachtenservice).
Ik heb betaald via paypal en die betaling is natuurlijk netjes afgehandeld.
Ik ben ten einde raad!
ps moet ik ook paypal inlichten?
Ipv 2 pakketten heb ik slechts 1 ontvangen nl enkel de boven- en onderplaat (ook nog beschadigd nl hoekje gedeukt).
Ge moogt zoveel bellen als je wil, je krijgt nooit iemand aan de lijn (muziek en herhaling "U wordt zo dadelijk geholpen").
X reageert op geen enkel e-mail of bericht via hun website (klachtenservice).
Ik heb betaald via paypal en die betaling is natuurlijk netjes afgehandeld.
Ik ben ten einde raad!
ps moet ik ook paypal inlichten?