Pagina 1 van 1
Defekt smartphone
Geplaatst: 20 feb 2015 12:09
door siesken
Hallo,
Bij herhaaldelijk defect van mijn smartphone,kan ik een nieuw toestel eisen bij de verkoper.
Is nog onder garantie.
Groeten
Re: Defekt smartphone
Geplaatst: 20 feb 2015 19:11
door mjers
kort gezegd... neen...
Het is de plicht van de fabrikant om het toestel te herstellen in de oorspronkelijke staat. En dat binnen een redelijke termijn.
Beslissen zij dat het defect onomkeerbaar is. Dan ontvang je een nieuw toestel.
P.S. Onthoud dat de garantieperiode verlengd word met de tijd dat u moet wachten op de herstelling
Re: Defekt smartphone
Geplaatst: 21 feb 2015 07:28
door siesken
Ok,bedankt
Re: Defekt smartphone
Geplaatst: 21 feb 2015 19:12
door Chaccamacca
Als een artikel binnen de zes maand stuk gaat dan is het aan de verkoper om te bewijzen dat de koper een fout heeft gemaakt. Anders onder garantie herstellen en kan het artikel niet hersteld worden, een nieuw artikel.
Re: Defekt smartphone
Geplaatst: 22 feb 2015 10:52
door siesken
ok,breng hem morgen terug binnen voor de tweede keer.
afwachten maar